تازه ها
سوله آکام فلز

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر: نایب قهرمانی در آسیا فراتر از انتظارات بود

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه گفت: هدف گذاری ما قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر بود که بازیکنان بسکتبال با ویلچر بالاتر از انتظار ظاهر شدند.

مسعود فلاح در گفت‌ و گو با ایسنا، اظهار کرد: تیم ما در شرایطی در رقابتهای بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در تایلند حضور پیدا کرد که ۷ نفر از لژیونرها به دلیل درگیری با لیگ اروپا امکان همراهی تیم در تایلند را نداشتند و ما با بهره گیری از بازیکنان داخلی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدیم.

وی با اشاره به ارتقای جایگاه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه هند، افزود: در پارالمپیک توکیو تیم بسکتبال با ویلچر مردان با اختلاف زیادی بازی را به استرالیا واگذار کرد، اما در قهرمانی آسیا تیم ایران تنها با حضور ۴ نفر از لژیونرهای خود و با ۶ امتیاز فینال را به استرالیا واگذار کرد که این روند رو به رشد تیم ما را نشان می‌دهد. در آینده نیز با بهره گرفتن از تمام لژیونرها می‌توانیم حتی روی سکوی قهرمانی نیز قرار بگیریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان تصریح کرد: در این مسابقات ما توانستیم سهمیه مسابقات جهانی را که آبان ماه امسال در امارات برگزار می‌شود، کسب کنیم که دور از انتظار بود. پیش‌بینی ما قبل از اعزام به تایلند قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر بود، اما بازیکنان بالاتر از انتظار ظاهر شدند.

فلاح همچنین درباره وضعیت بازیکنان برای شرکت در مسابقات جهانی امارات، خاطرنشان کرد: در رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ آلمان به جایگاهی بهتر از چهارمی دست پیدا نکردیم. این دوره با آمادگی خوبی که بازیکنان دارند و با حضور تمام لژیونرها تلاش کسب سکو است، امیدوارم با عزم و اراده‌ای که بازیکنان دارند این دوره بهترین جایگاه را به خود اختصاص دهیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ما اینجاییم تا قهرمان شویم-پیام امروز

سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *