سوله آکام فلز

سفر‌های نوروزی المپیک سفرهاست

 

سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه زنده شهر امن گفت: وسیله نقلیه شما بر روی لاستیک در حال حرکت است و اگر عاج لاستیک خودرو مناسب نباشد وسیله نقلیه در موقع ترمز گرفتن‌ها دچار آسیب می‌شود. 

او تصریح کرد : نکته مهمی که خیلی‌ها در مورد آن کوتاهی می‌کنند و این موضوع را رعایت نمی‌کنند، در خصوص زاپاس لاستیک ماشین است. 

سرهنگ شریفی گفت: خیلی از اوقات مشاهده شده که لاستیک یک خودرو پنچر شده و راننده زاپاس را آورده و متوجه شده که زاپاس کم باد است. رانندگان حتما زاپاس خودرو را بازدید کنند و اگر فرسوده است ، آن را تعویض کنید و نسبت به باد لاستیک‌ها نیز حساس باشید و آن‌ها را مرتب بررسی کنید. 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: سفر‌های نوروزی المپیک سفرهاست باید دقت داشته باشید که زاپاس مناسبی دارید و باد آن نیز تنظیم  کنید که دارای عاج مناسبی باشد. 

او ادامه داد: دقت داشته باشید که مثلث شبرنگ، جعبه کمک‌های اولیه، جلیقه شبرنگ و یک چراغ قوه دستی نیز همراه داشته باشید. چرا که ممکن است با خانواده تردد داشته باشید و در تاریکی هوا مجبور به رانندگی شوید. هر وسیله‌ای که بتواند خودروی شما را در تاریکی هوا نمایان نماید می‌تواند در حفظ جان راننده و سرنشینان کمک بسزایی کند.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خدمات کفسابی در تبریز

خدمات کفسابی در تبریز: جلا و درخشش دوباره به کفپوش‌های شما

تبریز، شهر اولین‌ها و مهد تمدن، با قدمتی دیرینه و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *