سوله آکام فلز

سیمئونه: به تیمم افتخار می‌کنم/ گواردیولا با کلمات ما را تحقیر کرد

سرمربی اتلتیکو مادرید با وجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد شاگردانش کاملا راضی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید نتوانست شکست دیدار رفت برابر منچسترسیتی را جبران کند و از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.

دیگو سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی گفت: می خواستیم به هر قیمتی که شده به پیروزی دست پیدا کنیم و به همین خاطر اکنون بسیار ناراحت و مضطرب هستم. ما از جام کنار رفتیم و باید هم احساس بدی داشته باشیم، با این حال نباید فراموش کرد که برابر یک حریف فوق العاده شکست خوردیم. سیتی معمولا در هر دیدار سه، چهار گل به ثمر می رساند اما برابر ما در دو بازی تنها یک گل زد. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تنها در گلزنی ناکام بودیم.

سرمربی اتلتیکو مادرید ادامه داد: من از عملکرد بازیکنانم کاملا راضی هستم. هواداران ما استثنایی هستند و به خوبی به بازیکنان انگیزه و روحیه دادند. بسیار ناراحتم که آنها را ناامید به خانه فرستادیم با این حال می توانم بگویم که آنها از عملکرد تیم خود راضی هستند. بدون شک این تماشاگران به تیم خود افتخار می کنند و این برای ما کافی است. در این بازی هر آنچه می خواستیم انجام دادیم اما در گلزنی ناکام بودیم.

او درباره بازی دفاعی منچستر سیتی گفت: فوتبال هزار چهره دارد. من درباره سبک بازی حریف صحبت نمی کنم.

سیمئونه درباره رفتار گواردیولا گفت: افراد باهوشی که دایره لغات آنها بسیار گسترده است می توانند شما را با سخنان ستایش‌گونه تحقیر کنند و گواردیولا هم این‌گونه است اما کسانی مانند ما که به خوبی صحبت نمی کنند چنین توانایی‌ای را ندارند.

سرمربی اتلتیکو مادرید درباره توصیه به رئال مادرید قبل از بازی این تیم برابر سیتی در نیمه نهایی گفت: من به رئال توصیه کنم؟ این بی احترامی است.

او در پایان درباره اخراج فلیپه گفت: من از صحنه دور بودم و ندیدم اما داور گفت که به عمد بازیکن حریف را زده است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد-پیام امروز

تیم پارما در هفته سی و ششم سری بی ایتالیا در مصاف با تیم باری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *