سوله آکام فلز

علیزاده: عطایی از رقابت شریفی و اسفندیار بهترین استفاده را می‌کند/ برزیل، شکست ناپذیر نیست

عبدالرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان و شکست مقابل هلند در آخرین بازی اظهار داشت: هلند با ستاره خود نیمیر عبدالعزیز، یک حریف قدرتمند برای ایران بود. نیمیر، یک استثنا در جهان والیبال به حساب می‌آید و همانطور که دیدید، ۳۲ امتیاز هم مقابل ایران کسب کرد. او در سرویس و اسپک، عالی بود.

لیبرو پیشین تیم ملی در مورد رویارویی با برزیل در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان گفت: برزیل یکی از قدرتمندترین تیم‌های تاریخ والیبال است ولی امسال، تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد. اگر سرویس‌های خوبی بزنیم و سرویس‌های حریف را نیز به خوبی دریافت کنیم، می‌توان به کسب پیروزی مقابل برزیل امیدوار بود. برزیل، شکست ناپذیر نیست.

علیزاده در مورد دریافت‌کننده‌های تیم ایران توضیح داد: همه تیم‌ها در مسابقات قهرمانی جهان با تمام پتانسیل و توان شرکت می‌کنند و از همه بازیکنان باتجربه خود بهره می‌برند. جواد -معنوی‌نژاد- با وجودی که ۲ سال از تیم ملی دور بوده و شاید کاملا آماده نباشد اما مهره باتجربه و قابل اتکایی است. مرتضی شریفی در لیگ ملت‌ها، عملکرد خوبی داشت و امیرحسین اسفندیار نیز وقتی جای مرتضی را گرفت، عالی بازی کرد. عملکرد او در بازی با آمریکا، بسیار خوب بود.

وی تصریح کرد: عطایی به عنوان سرمربی تیم از رقابتی که برای حضور در ترکیب اصلی بین مرتضی و اسفندیار وجود دارد، استفاده می‌کند. هیچ مسابقه آسانی در مسابقات قهرمانی جهان وجود ندارد و سرمربی تلاش می‌کند تا با توجه به قدرت حریفان، نیاز تیم و آمادگی بازیکنان از مهره‌های مورد نظرش استفاده کند.

بازیکن پیشین تیم ملی که فصل آینده برای سایپا در لیگ برتر بازی می‌کند، اظهار داشت:‌ به تازگی حضور در یک تورنمنت ۴ جانبه با شرکت هورسان رامسر، گنبد و پاس گرگان را به پایان برده‌ایم که سطح بالایی داشت. اضافه شدن ملی‌پوشان به این تیم‌ها، کیفیت و عملکردشان را ارتقا می‌دهد. بازیکنان دهه ۸۰ کیفیت بالایی دارند که نوید روزهای خوبی را به والیبال می‌دهند.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

گل بی نظیر زاهدی در جی لیگ + فیلم-پیام امروز

تیم  فوتبال آویسپا فوکوکا در هفته یازدهم جی لیگ در ورزشگاه خانگی اش میزبان گامبا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *