سوله آکام فلز

غیبت معنادار سعیدی در کمیته ملی المپیک

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک پس از حکم بازنشستگی‌اش به محل کار خود مراجعه نکرده است.

به گزارش ایسنا، کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک آخر هفته گذشته  از سوی وزارت ورزش و جوانان بازنشسته اعلام شد. سعیدی به عنوان رییس آکادمی ملی المپیک در انتخابات شرکت کرد که با ابلاغ رسمی حکم بازنشستگی، ریاست آکادمی ملی المپیک را از دست می‌دهد و کاندیداتوری‌اش برای ریاست و نایب رییسی انتخابات نیز باطل می‌شود.

نکته مهم این است که سعیدی بعد از این اتفاق در کمیته ملی المپیک حاضر نشده است. او حتی در مجمع سالانه تنیس روی میز هم شرکت نکرد و کمیته ملی المپیک هیچ نماینده‌ای در این مجمع نداشت.

این شائبه مطرح شده است که سعیدی به دلیل بحث بازنشستگی‌اش به کمیته ملی المپیک نمی‌رود. هم‌چنین او قرار بود ۲۳ مرداد هم به قونیه برود که اعزام نشد.

با وجود این که باید تایید صلاحیت‌های انتخابات کمیته ملی المپیک را اعلام کند اما هنوز به صورت رسمی هیچ چیزی به کاندیداها اعلام  نشده است.

در حال حاضر نیز این زمزمه بین نامزدهای انتخاباتی پیچیده است که سه نفر از نامزدها رد صلاحیت شده‌اند. دو نفر از آن‌ها رییسان فدراسیون‌های المپیکی هستند که برای ریاست و عضویت در هیات اجرایی کاندیدا شده‌اند و یک نفر دیگر از فدراسیون‌های غیرالمپیکی است برای نایب رییسی کاندیدا است.

باید دید سعیدی نسبت به این شائبه‌ها چه واکنشی نشان می‌دهد. مشخص نیست که آیا  او از بحث بازنشستگی خود آن هم در آستانه انتخابات دلخور است یا موضوع دیگری باعث غیبت او شده است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است-پیام امروز

محسن ربیع خواه، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا بازی‌های بزرگ هفته بیست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *