تازه ها
سوله آکام فلز

نساجی مزد زحماتش را گرفت/ آماده‌سازی ورزشگاه وطنی کمترین حق هواداران است

ایسنا/خراسان رضوی بازیکن نساجی گفت: با فوتبال زیبایی که در طول فصل به نمایش گذاشتیم، کمترین حق ما کسب قهرمانی جام حذفی بود.

حسین زامهران در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قهرمانی نساجی در جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: از ابتدای فصل با فوتبال مالکانه و زیبایی که ارائه می‌کردیم، مطمئن بودیم که به نتایج خوب دیر یا زود دست پیدا می‌کنیم. هرچند در لیگ شانس با ما یار نبود و توپ‌ها وارد دروازه رقبا نشد، اما در جام حذفی به کمترین حق خود دست یافتیم و بالاخره مزد تلاشمان را گرفتیم.

وی افزود: دلیل اصلی نتیجه نگرفتن نساجی در لیگ هم دور بودن از هواداران و جو ورزشگاه وطنی قائمشهر بود. در جام حذفی تیم‌های خوبی مثل استقلال و گل‌گهر را حذف کردیم و خدا مردم قائمشهر و بازیکنان نساجی را در فینال دوست داشت و قهرمان شدیم.

زامهران در خصوص حواشی رخ داده در ابتدای مسابقه تصریح کرد: ۲ بازی قبلی مقابل مس و استقلال را در ورزشگاه آزادی برگزار کردیم و هر بار به رختکن شماره ۲ رفته بودیم. به این رختکن عادت کرده بودیم و به همین دلیل تیم پشتیبانی و تدارکات نساجی باز هم به این رختکن رفت، اما وقتی پشتیبانی تیم آلومینیوم به محل رسید سوتفاهم ایجاد شد و تنش رخ داد.

بازیکن شاندیزی تیم نساجی گفت: اصلا موضوع خاص و از پیش تعیین شده‌ای نبود و صرفا یک سوتفاهم رخ داد. حتی در بازی با مس کرمان که در ورزشگاه آزادی میزبان بودیم ما به این رختکن رفته بودیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار است آسیایی شویم، کمترین حق نساجی و مردم خوب قائمشهر و مازندران فراهم شدن امکانات حداقلی مثل زمین چمن است. نساجی با مدیریت خوب حدادیان در چند سال اخیر اوج گرفته و امیدوارم در سالی که بیش از همیشه به مجوز حرفه‌ای نیاز داریم، مسئولان استانی و کشوری به این تیم و استان مازندران نگاه ویژه‌ای داشته‌باشند. تنها چیزی که حدادیان از مدیران ورزش ایران خواسته فراهم شدن امکاناتی مثل زمین است.

زامهران با اشاره به نقش هواداران در قهرمانی نساجی گفت: از روزی که هواداران دوباره در ورزشگاه کنار ما هستند، جان دوباره‌ای گرفته‌ایم و می‌بینید که نتایج به مراتب بهتر از قبل شده‌است. در کنار دانش ساکت الهامی، امیدوارم بتوانیم از یار دوازدهم که جانشان را هم برای نساجی می‌دهند همیشه استفاده کنیم و هواداران خوب نساجی را کنار خود داشته‌باشیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد-پیام امروز

عبدالله ویسی سرمربی تیم فولادخوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *