سوله آکام فلز

پیام رییس و نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر به مناسبت روز قدس

رییس هلال احمر و نماینده مقام معظم رهبری در این جمعیت در پیام‌های جداگانه‌ای به مناسبت فرارسیدن روز قدس از عموم ملت ایران دعوت کردند که حضور یکپارچه و گسترده‌ای در این راهپیمایی عظیم داشته باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمردر پیام دکتر پیرحسین کولیوند به مناسبت روز قدس ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با گروه‌های جهادی و مبارز فلسطینی مبنی بر اینکه «مساله‌ فلسطین‌ برای ما و مردم ما یک تاکتیک و حتی استراتژی سیاسی نیست، بلکه مساله‌ دل و ایمان است.» آمده است: «روز جهانی قدس، میعاد مقدس و بشردوستانه‌ای است میان مسلمین جهان تا یک بار دیگر در صفوف به هم پیوسته کنار هم قرار گیرند و ندای حریت سر دهند. قدس شریف، مساله اول جهان اسلام است از زمانی که مسجدالاقصی به‌عنوان قبله پیشین مسلمانان پایه‌گذاری شد. این روز آرمانی است که متعلق به همه موحدین و مومنان تا همیشه تاریخ و اعصار گذشته است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر رهبر فرزانه و کبیر انقلاب اسلامی تبدیل به فرصت اندیشمندانه‌ای شد برای همدلی مستحکم‌تر مسلمانان در دنیا تا از هر گوشه این کره خاکی، پیام آزادگی و بشردوستی طنین‌افکن شود. روزی که استکبار در هم می‌شکند و آوای کودک مظلوم فلسطینی، دنیا را پر می‌کند تا اسرائیل غاصب بداند که گستره اسلام است که در برابرش ایستاده و مظلومیت فلسطین و کودکان و مردمانش، حامیانی به وسعت پهنه جهان دارد. مسلمانان با کنار گذاشتن تفاوت‌های نژاد و ملیت و فرهنگ، در روز قدس، وحدت‌آمیز و غیورمندانه، به پا خواهند خواست و پیام روشن مقاومت فلسطین را یک صدا فریاد می‌زنند تا مرهمی باشند بر آلام دردمندان مظلوم تاریخ.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پربرکت و فضیلت، از عموم ملت شریف و متدین ایران عزیز، داوطلبان بشردوست و خادمان شریف مردم در جمعیت هلال احمر و همکاران خدوم خود دعوت می‌نمایم تا همگام و همدل با تمامی مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی، با حضور یکپارچه و گسترده خود در این راهپیمایی عظیم، ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشان و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار و رژیم صهیونیستی به نمایش گذارده و فریاد رسای خود در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند.»

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی – نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر- نیز در آستانه روز جهانی قدس پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است: «سالیان متمادی است که از آوار مصائب و آلام ددمنشانه، بی‌رحمانه و ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی بر سر قدس، اولین قبله مسلمانان جهان می‌گذرد. اگر چه امروز صدای تپش قلب جهان اسلام بیش از هر زمان دیگر از مسجدالأقصی شنیده می‌شود، سرزمینی مقدس که با وجود حضور ننگین اسرائیل خبیث و همدستان آلوده به جنایتش، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را تجربه می‌کند و با اراده‌ای مثال زدنی و با دستان خالی به مقابله با رژیم تا بن دندان مسلح و ظالم اشغالگر سرزمینش می‌پردازد؛ مقاومتی که پیامی روشن برای هر آزادی خواه در پهنه‌ گیتی خواهد داشت و آن نابودی ظلم و ظالم است.

روز قدس تجلی‌گاه اراده استوار و تزلزل ناپذیر امت‌های مسلمان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار است و بدین گونه همبستگی، اتحاد و همدلی مسلمانان عدالت جوی جهان در این روز رویاهای صهیونیسم و استکبار جهانی را آشفته ساخته و اهداف بحق مسلمانان در آزادی قدس را به سرانجام می‌رساند. در این روز بزرگ که به فرموده امام خمینی (ره) نه تنها روز قدس که روز و نماد مقابله مستضعفین جهان با ابرقدرت های زورگو و مستکبران است، بشردوستان و صلح طلبان عضو جمعیت هلال احمر، بزرگترین سازمان نوع دوست و مردم نهاد ایران اسلامی نیز در کنار آحاد مردم به صحنه خواهند آمد تا با فریاد مظلومانه ملت بی پناه و بی گناه فلسطین همصدا شوند.

اینجانب ضمن دعوت ازملت شریف ایران به ویژه خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر به منظور حضور در این راهپیمایی مهم و تاثیرگذار، امیدوارم که به عزت خدای عزیز در آینده نزدیک ذلت نظام سلطه و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی را شاهد باشیم.»

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد-پیام امروز

 داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه یازدهم تا حداکثر روز یکشنبه ۱۶ اردیبشهت ماه هر مطلبی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *