سوله آکام فلز

ورزشگاه تختی آبادان آماده حضور ۱۰۰ درصدی هواداران است

ایسنا/خوزستان سرپرست باشگاه نفت آبادان می گوید این ورزشگاه از همه نظر آماده حضور هواداران در ورزشگاه تختی این شهر است.

جهانگیر کی شمس در گفت و گو با ایسنا، درباره این که گفته می شود ستاد کرونا در برای انجام بازی اخیر استقلال خوزستان در لیگ یک با حضور در تماشاگران در استادیوم تختی آبادان موافقت نکرد و اعلام شده کمبودهای ورزشگاه باید رفع شوند، اظهارکرد: در این زمینه موردی به باشگاه اعلام نشد زیرا ما مسئول برگزاری مسابقع نبودیم. ما از یک سال پیش تاکنون آماده میزبانی از هواداران هستیم و بر این اساس نیز صندلی ها، گیت ها، نور، چمن و محیط ورزشگاه برای میزبانی هایمان مشکلی ندارند.

وی ادامه داد: در بازی قبلی مان نیز قرار بر این بود که پذیرای هواداران باشیم که به ما اعلام شد باید شرایط حضور هواداران از طریق سایت سلامت انجام شود که در آن برهه این سایت بسته شده بود که با پیگیری هایی که داشتیم به ما گفتند که باید استاندار خوزستان به عنوان رییس ستاد کرونا استان یا فرماندار شهر به عنوان نماینده آبادان در ستاد کرونا موافقت کند که به صورت جدی پیگیری کردیم اما استاندار موافقت نکرد. حتی گفتیم حاضریم نفراتی را در محل گیت های ورزشگاه قرار دهیم که کارت واکسن هواداران را چک کند تا افرادی که دو دوز واکسن را تزریق کرده اند حق اجازه به ورزشگاه را داشته باشند و مسئولیت کارت واکسیناسیون هواداران را قبول می کنیم که متاسفانه مورد پذیرش قرار نگرفت.

سرپرست باشگاه نفت آبادان گفت: در این مدت شاید من تنها مدیرعاملی بودم که به فدراسیون به صورت مرتب نامه ارسال کردم که چرا در ورود هواداران به ورزشگاه ها بین تیم های شهرستانی و استقلال و پرسپولیس تبعیض قائل می شوید و حق ما را ضایع می کنید.

وی بیان کرد: البته بعد از یک ماه اکنون به باشگاه اعلام شده که سایت سلامت باز شده است و ما کد رهگیری هم دریافت کرده ایم که امیدوارم در روزی که قرار است در آبادان میزبانی کنیم، مجددا با سایت بسته مواجه نشویم. به هر حال ورزشگاه تختی آبادان برای پذیرش ۱۰۰ درصدی هواداران آماده است، نه تنها ۳۰ درصد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

واکنش پرسپولیسی‌ها به اتفاقات بازی با سپاهان-پیام امروز

تیم فوتبال پرسپولیس دیروز در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان بود که این بازی در نهایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *