سوله آکام فلز

کشف بیش از ۳۹ هزار میلیارد جرایم اقتصادی در یک ماه

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف انواع جرائم اقتصادی به ارزش ۳۹ هزار و ۷۹۵ میلیارد ریال طی یک ماه اخیر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا رضائیان در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: با عنایت به شروع سال جاری و ماه رمضان تشدید مقابله با احتکار کالاهای اساسی و ارزاق عمومی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی کشور قرار گرفت و کارآگاهان پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی محل دپوی کالاهای اساسی و ارزاق عمومی را که از سوی محتکران انبار شده بود تا از طریق عدم عرضه به سودهای کلان دست پیدا کنند، شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کارآگاهان در بازرسی از انبارهای موصوف مقادیر قابل توجهی کالای احتکاری از قبیل کالاهای اساسی و ارزاق عمومی و …. را کشف کردند. همچنین در یک ماه اخیر انواع جرایم اقتصادی از قبیل فرار مالیاتی، زمین خواری، اخلال در نظام اقتصادی، پولشویی، تسهیلات غیرمجاز بانکی و تعدی به اموال دولتی و… نیز کشف شد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاها و جرایم اقتصادی مکشوفه را ۳۹ هزار و ۷۹۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص مقابله با مفسدان اقتصادی، این پلیس با هرگونه جرایم اقتصادی خصوصا احتکار کالاهای اساسی که معیشت مردم را نشانه گرفته مقابله می‌کند و در این راه با هیچکس مماشات نمی‌کند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی-پیام امروز

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به مناسبت روز “کار و کارگر” …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *