سوله آکام فلز

گسترش همکاری‌های مشترک ۲ آزمایشگاه دانشگاه‌های وزارتین علوم و بهداشت

تفاهم‌نامه همکاری بین رؤسای آزمایشگاه بیوشیمی فیزیکِ مرکز تحقیقات بیوشیمی و آزمایشگاه سم‌شناسی مرکز تحقیقات علوم داروییِ دانشگاه علوم پزشکی تهران منعقد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی‌اکبر موسوی موحدی، استاد و رئیس آزمایشگاه بیوشیمی فیزیک مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران با دکتر محمد عبداللهی استاد سم‌شناسی و داروشناسی دانشکده داروسازی و مرکز تحقیقات علوم داروییِ دانشگاه علوم پزشکی تهران، تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

تعریف طرح‌نامه‌های نوین و مشترک در قلمرو تحقیقات استرس اکسایشی و دیابت، بسترسازی تحقیقات علمی به کمک هوش مصنوعی و بانک‌های اطلاعاتی و تجاری‌سازی دستاوردهای علمی و تحقیقاتی از محورهای همکاری دو آزمایشگاه است که در این تفاهم‌نامه مورد تاکید قرار گرفته است.

به نقل از دانشگاه تهران، طرفین این تفاهم‌نامه در نشست امضای تفاهم‌نامه، بر گسترش تحقیقات بین‌رشته‌ای و بسترسازی افزایش فعالیت‌های مشترک و هم‌جهت تأکید کردند.

دکتر علی‌اکبر موسوی موحدی، رئیس مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران نیز اظهار کرد: هدف از این همکاری‌ها، تعریف سوال‌های اصیل علمی و تحقیقاتی برای هدایت پایان‌نامه‌های دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکترا و طرح‌نامه‌های محققان پسادکترا در گسترش مرزهای دانش و پیشبرد تحقیقات بنیادی کاربردی است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

آغاز واکسیناسیون کشوری پنوموموک در ۷ استان و واکسیناسیون روتاویروس به زودی-پیام امروز

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ شهنام عرشی٬ رئیس مرکز مدیریت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *